Legalis

MƏXFİLİK SİYASƏTİ

Bu Məxfilik siyasəti (bundan sonra - Siyasət) “İnsan Hüquqlarının Təşviqi Mərkəzi” İctimai Birliyi (bundan sonra – Birlik) tərəfindən fərdi məlumatlarınızın emalı ilə bağlı məxfilik bəyanatıdır.

1.1. Bu Siyasət şəxsi məlumatların emalı qaydalarını və həmin zaman insan hüquq və azadlıqlarının, o cümlədən şəxsi həyat və ailə toxunulmazlığının, müdafiəsi məqsədilə təhlükəsizliyini təmin etmək üçün tədbirləri müəyyən edir.

1.2. Birlik Siyasəti rəsmi internet səhifəsində (www.legalis.az) yerləşdirib və subyektlər üçün ona məhdudiyyətsiz giriş təmin edir.

1.3. Servisin fəaliyyəti zamanı toplanan şəxsi məlumatlar daxil olmaq üçün hesabdan istifadə edib etmədiyinizdən asılı olaraq dəyişir. Birlik istifadəçi müqaviləsində nəzərdə tutulmuş hallar istisna olmaqla təqdim etdiyiniz şəxsi məlumatları yoxlamır və onların etibarlılığını mühakimə edə bilməz, eləcə də təmin etmək üçün kifayət qədər hüquq qabiliyyətinizin olub-olmaması barədə şəxsi məlumatları nəzərə almır. Birlik təqdim etdiyiniz şəxsi məlumatlar etibarlı və kifayət qədər olduğunu, habelə vaxtında onları yeniləyini qəbul edir.

1.4. Birlik aşağıdakı məlumat kateqoriyalarını toplaya bilər:

1.5. Birlik məqsədyönlü şəkildə irqi mənsubiyyətlə bağlı şəxsi məlumatları, siyasi baxışları, sağlamlıq məlumatları, biometrik məlumatlar toplamır. Müəyyən edilmiş məlumatları müstəqil olaraq Birliyə təqdim etsəniz o, təminatın bir hissəsi kimi onları emal etməyə məcbur olacaq və bunun üçün razılıq əldə edilməsi tələb edilməyəcək.

1.6. Birlik şəxsi məlumatlarınızı yalnız aşağıdakı hallarda emal edir:

1.7. Birlik şəxsi məlumatlarınızı qanuni maraqları təmin etmək üçün aşağıdakı hallarda emal edir:

1.8. Birlik şəxsi məlumatlarınızı yalnız məqsədlərinə nail olmaq üçün, xüsusilədə aşağıdakı hallarda, emal edir:

2. ŞƏXSİ MƏLUMATLARIN EMALI PRİNSİPLƏRİ VƏ ŞƏRTLƏRİ

2.1. Şəxsi məlumatların Birlik tərəfindən emalı aşağıdakı prinsiplər əsasında həyata keçirilir:

2.2. Birlik şəxsi məlumatları ən azı aşağıdakı şərtlərdən biri olduqda emal edir:

2.3. Birlik və şəxsi məlumatlara çıxışı olan digər şəxslər fərdi məlumatların subyektinin razılığı və ya qanunla nəzərdə tutulmadığı halda məlumatları üçüncü şəxslərə açıqlamamalıdır;

2.4. Məlumat dəstəyi məqsədləri üçün Birlik subyektlərin şəxsi məlumatlarının açıq mənbələri, o cümlədən kataloqlar və ünvan göstəricilərini yarada bilər. Şəxsi məlumatların ictimaiyyətə açıq mənbələrinə subyektin yazılı razılığı ilə onun soyadı, adı, atasının adı, doğum tarixi və yeri, vəzifəsi, əlaqə telefonları, ünvanı mövzu tərəfindən təqdim edilən e-poçt və digər şəxsi məlumatlar şəxsi məlumatlar yerləşdirilə bilər. Fərdi məlumatlar istənilən vaxt şəxsin öz tələbi, məhkəmənin və ya digər səlahiyyətli hökumətin qurumunun tələbi əsasında açıq mənbələrindən xaric edilir.

2.5. Birlik tərəfindən irqi və milli mənsubiyyət, siyasi baxış, dini və ya fəlsəfi inanclar, sağlamlıq vəziyyəti və digər fərdi məlumatların aşıqlanmasına aşağıdakı hallarda icazə verilir:

2.6. Başqa hal qanunvericilikdə nəzərdə tutulmayıbsa şəxsi məlumatların xüsusi kateqoriyalarının emalına onların emalının həyata keçirilməsi səbəbləri aradan qaldırıldıqda dərhal xitam verilir.

2.7. Məhkumluqla bağlı şəxsi məlumatların emalı yalnız qanunla müəyyən edilmiş hallarda və qaydada həyata keçirilə bilər.

2.8. Birlik şəxsi məlumatların emalını qanunvericilikdə başqa hal nəzərdə tutulmayıbsa fərdi məlumatların subyektinin razılığı və onunla bağlanmış müqavilə əsasında başqa şəxsə həvalə etmək hüququna malikdir. Birliyin adından şəxsi məlumatları emal edən onların emalı prinsiplərinə və qaydalarına riayət etməyə borcludur.

2.9. Birlik fərdi məlumatları ötürdüyü dövlətin ərazisində həmin məlumatlar ötürülməmişdən öncə fərdi məlumat subyektlərinin hüquqlarının adekvat müdafiəsi təmin edilməsinə əmin olmalıdır.

2.10. Fərdi məlumat subyektlərinin hüquqlarının adekvat müdafiəsini təmin etməyən dövlətlərə məlumatların xarici ərazilərə transsərhəd ötürülməsi aşağıdakı hallarda həyata keçirilə bilər:

3. FƏRDİ MƏLUMATLAR SUBYYEKTİNİN HÜQUQLARI

3.1. Fərdi məlumatların subyekti şəxsi məlumatlarını və onlardan sərbəst şəkildə, öz iradəsi daxilində emalına razılıq verir.

3.2. Fərdi məlumatların emalı üçün Subyektin razılığının alınmasına dair sübut təqdim etmək öhdəliyi Birliyə həvalə edilir.

3.3. Fərdi məlumatların subyekti Birlikdən onun şəxsi məlumatlarının emalı ilə bağlı məlumat almaq hüququna malikdir. Fərdi məlumatların subyekti Birlikdən şəxsi məlumatlarının, onların aydınlaşdırılmasını tələb etmək hüququna malikdir. O, şəxsi məlumatların bloklanması və ya məhv edilməsi, natamam, vaxtı keçmiş, qeyri-dəqiq, qanunsuz olaraq alınmış və ya alınmamış göstərilən məlumatların aradan qaldırılmasını tələb edir və həmçinin hüquqlarının müdafiəsi üçün qanunla nəzərdə tutulmuş tədbirlər həyata keçirir.

3.4. Fərdi məlumatların avtomatlaşdırılmış emalı qadağan edilir. Yalnız fərdi məlumat subyektinin yazılı formada razılığı olduqda onun hüququ və qanuni mənafeləri qorunmaqla qanunvericiliyin tələblərinə uyğun həyata keçirilə bilər.

3.5. Şəxsi məlumatların subyekti Birliyin şəxsi məlumatlarının emalını qanunlara zid aparırsa və onun hüquq və azadlıqlarını pozarsa Birliyin hərəkət və ya hərəkətsizliyindən səlahiyyətli orqana və ya məhkəmə şikayət etmək hüququna malikdir.

3.6. Fərdi məlumatların subyekti öz hüquqlarını və qanuni maraqlarını qorumaq, o cümlədən zərərin əvəzinin ödənilməsi və (və ya) mənəvi kompensasiya daxil olmaqla məhkəmə qaydasında tələb etmək hüququna malikdir.

4. FƏRDİ MƏLUMATLARIN TƏHLÜKƏSİZLİYİNİNTƏMİN EDİLMƏSİ

4.1. Birlik tərəfindən şəxsi məlumatların emalı zamanı təhlükəsizliyi qanunvericiliyin tələblərinə uyğun hüquqi, təşkilati və texniki tədbirlərin həyata keçirilməsi ilə təmin edilir. Fərdi məlumatlara icazəsiz girişin qarşısını almaq üçün Birlik aşağıdakı təşkilati və texniki tədbirləri həyata keçirir:

5. YEKUN MÜDDƏALAR

5.1. Fərdi məlumatların operatoru kimi Birliyin digər hüquq və vəzifələri fərdi məlumatlara dair Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə müəyyən edilir.

5.2. Fərdi məlumatların emalı və mühafizəsi qaydalarını pozmaqda günahkar olan Birliyin vəzifəli şəxsləri pozduqda qanunlarla müəyyən edilmiş qaydada maddi, intizam, inzibati, mülki və ya cinayət məsuliyyəti cəlb olunurlar.